مهاجرت آسان با آزمون زبان انگلیسی PTE
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی PTE از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش میشود.

آزمون زبان انگلیسی  PTE:

آزمون زبان انگلیسی PTE  از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش می باشد. PTE که مخفف عبارت  Pearson test of English است توسط مرکز آموزش زبان انگلیسی Pearson  طراحی شده و در سالهای اخیر جایگزین مناسبی برای آزمون IELTS شده است. این آزمون برای سنجش موفقیت افراد در یادگیری زبان  انگلیسی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی طراحی شده است و به ۲ شیوه برگزار می شود :

 Academic آکادمیک
این فرمت از آزمون زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاههای درجه یک بریتانیا و آمریکا مورد قبول می باشد. نتیجه این آزمون زبان انگلیسی طی ۲ تا ۵  روز کاری از تاریخ امتحان مشخص می شود.  زمان این آزمون زبان انگلیسی در مجموع ۳ ساعت می باشد که در چهار قسمت تقسیم می گردد.در حال حاضر این آزمون زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شود و شما برای شرکت در این آزمون زبان انگلیسی می بایست به یکی از کشور های آذربایجان، ترکیه، عراق و یا امارات سفر کرده  و امتحان دهید. هزینه این آزمون زبان انگلیسی در باکو ۱۷۰ دلار، در ترکیه ۷۰۰ لیر و در  امارات ۹۳۵ درهم می باشد .

PTE زبان انگلیسی جنرال
این آزمون زبان انگلیسی از دو بخش تشکیل شده است : یک بخش نگارش و دیگری بخش صحبت کردن می باشد. بخش نگارش مهارتهای شما را در  زمینه های  Listening, Reading Comprehension, Writing می سنجد. در بخش صحبت کردن زبان انگلیسی (Speaking) متقاضی توسط یک ممتحن آموزش دیده از لحاظ صحبت کردن به زبان انگلیسی سنجیده می شود .  این آزمون زبان انگلیسی نیز شبیه استاندارد اروپا (CEFR)  دارای ۶ سطح می باشد. تمامی سطوح این آزمون زبان انگلیسی توسط سازمان Edexcel  اجرا می گردد که مورد تایید Ofqual انگلستان می باشد.مدارک زبان انگلیسی PTE General دارای اعتبار زمانی نمی باشد و هیچگاه منقضی نخواهند شد. در جنرال PTE تمرکز بر ارزیابی توانایی در بر قراری  ارتباط به زبان انگلیسی است.

چرا آزمون زبان انگلیسی  PTE؟

با توجه به رشد روز افزون آمارافرادی که تمایل به خروج از کشور و مهاجرت دارند، ‌ موضوع آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی و نمره زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورها برای شروع این مسیر می باشد. اساسا آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی بدین منظور طراحی شده اند تا سطح زبانی و میزان دانش افراد در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را بصورت استاندارد مورد ارزیابی قرار دهند. از اینرو است که اکثر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زبان انگلیسی در جهان برای ارائه پذیرش به دانشجویان ، از آنها نمره ای مشخص از یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی و معتبر را درخواست دارند. حتی در مواردی که افراد برای اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر (خصوصا کشور های انگلیسی زبان) اداره مهاجرت آن کشورهمراه با مدارک  شغلی و رزومه کاری از آنها مدرک معتبر زبان انگلیسی میخواهند. در غیر اینصورت دریافت هرگونه ویزای مهاجرتی اعم از کاری، سرمایه گذاری و یا کار آفرینی به مشکل برخورده و اساسا غیر ممکن است. البته باید توضیح دهیم که دوره های PTE  تا حد زیادی بر روی تکنیک ها  و شگرد های این آزمون زبان انگلیسی تمرکز دارد. کتب کمک آموزشی و مرجع توسط مدرسین دوره معرفی می گردد و زبان انگلیسی آموز با یک برنامه ریزی فشرده و منسجم میبایست بتواند در مدت زمان چهار ماه و نیم دوره در دیاکو و در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir سطح زبانی خود را ارتقا بخشد. زبان انگلیسی آموز دوره PTE با تقویت دانش عمومی و آکادمیک زبانی خود و همراه با آن شرکت  در کلاس ها و یادگیری تکنیک های آزمون خطا می تواند به نمره دلخواه خود دست یابد. این آزمون زبان انگلیسی امروز طرفداران زیادی  در بین زبان آموزان خصوصا آنان که قصد ادامه تحصیل و یا مهاجرت به استرالیا را دارند پیدا کرده است و بسیاری ترجیح می دهند PTE  را جایگزین آزمون زبان انگلیسی  IELTS  نمایند.آزمون PTE زبان انگلیسی آزمون کامپیوتری است و چهار مهارت اصلی زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. بدین منظور زبان آموز می بایست تا حدودی آشنا با کامپیوتر خصوصا کیبورد و تایپ باشد. چرا که در بخش نوشتاری Writing،  زبان آموز می بایست متون مربوط به بخشهای نوشتاری را تایپ کند. سیستم نمره دهی آزمون PTE  از نمره ۰ تا ۹۰ برای هر مهارت می باشد.  برای ویزای مهاجرتی به استرالیا نمره ۵۰ در هر مهارت از PTE معادل نمره ۶ IELTS  نمره ۶۵ معادل ۷ آیلتس زبان انگلیسی و نمره ۷۹ معادل ۸ آیلتس می باشد. آزمون PTE  در عین حال آزمونی جالب است به گونه ای که مهارت های زبانی شما بصورت تلفیقی مورد ارزیابی قرار می گیرد به عنوان مثال در بخش Read Aloud  ( با صدای بلند خواندن ) ضمن ارزیابی روان خوانی  شما در مهارت گفتاری Speaking  ، سطح مهارت خواندن Reading نیز سنجیده می شود و امتیازات در مهارت های مختلف توسط رایانه با دقت و به درستی تقسیم می گردد.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: